منابع لاتین  Print book : English

نسخه اصلی NZ Debra NZ 1999, M P Garratt, NZ Debra NZ 1999,لیست The boy who dared,book list The boy who dared,کتاب M P Garratt

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری خشم روس‌ها از انتشار ویدئوی جنجالی مورگان فریمن

انتشار ویدئویی کوتاه از مورگان فریمن راجع به دخالت روسیه و شخص ولادیمیر پوتین در انتخابات آمریکا خشم روس‌ها را برانگیخت.

خشم روس ها از انتشار ویدئوی جنجالی مورگان فریمن

عبارات مهم : روسیه

انتشار ویدئویی کوتاه از مورگان فریمن راجع به دخالت روسیه و شخص ولادیمیر پوتین در انتخابات آمریکا خشم روس ها را برانگیخت.

به گزارش خبرآنلاین، مورگان فریمن با یک ویدئوی کوتاه به ماجرای جنجالی احتمال دخالت روسیه در انتخابات آمریکا وارد شد. گروهی که این ویدئو را منتشر کرده هست، «کمیته تحقیق راجع به روسیه» نام دارد و جهت روشن شدن ابعاد دخالت روسیه در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا فعالیت می کند.

انتشار این ویدئو با خشم روس ها مواجه شده است و در همین رابطه هشتگ «StopMorganLie» در توییتر ترنده شده است است که مورگان فریمن را دروغ گو و بلندگوی پروپاگاندای آمریکا می خواند و حرف های او در این ویدئو را تکرار «کلیشه های روسیه هراسانه» می داند.

خشم روس‌ها از انتشار ویدئوی جنجالی مورگان فریمن

مورگان فریمن در این ویدئو می گوید: «روسیه علیه آمریکا جنگی برپا کرده» و در ادامه توضیح می دهد که «چرا پیش از آنکه دیر شود با این به عنوان توجه شود» او رو به دوربین می گوید: «به ما حمله شده، ما در حال جنگ هستیم.»

فریمن در این ویدئو ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را به استفاده پنهان از سلاح سایبری در نقاط متفاوت دنیا متهم و او را جاسوس سابق ک گ ب خطاب می کند که هنوز هم مانند یک جاسوس عمل می کند.

انتشار ویدئویی کوتاه از مورگان فریمن راجع به دخالت روسیه و شخص ولادیمیر پوتین در انتخابات آمریکا خشم روس‌ها را برانگیخت.

او در ادامه می گوید: «روس ها با استفاده از پروپاگاندا و اطلاعات نادرست تلاش می کند که دموکراسی های موجود در دنیا را تضعیف، و این دموکراسی ها را به رسانه ها، فرایندهای سیاسی موجود و حتی همسایگان خود بی اعتماد کند.»

بازیگر «رستگاری در شائوشنک» در ادامه خطاب به ترامپ می گوید: «ما از رییس جمهور می خواهیم که مستقیما با ما صحبت کند و حقیقت را به ما بگوید.»

انتشار این ویدئو با تصویر العمل رسانه ها و مقامات رسمی روسیه روبه رو شده است هست. جهت نمونه دیمتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اتهامات موجود در ویدئو را بی پایه و زاده احساسات محض دانست.

خشم روس‌ها از انتشار ویدئوی جنجالی مورگان فریمن

واژه های کلیدی: روسیه | ویدئو | انتشار | آمریکا | انتخابات | انتشار ویدئو | مورگان فریمن | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار