منابع لاتین  Print book : English

نسخه اصلی NZ Debra NZ 1999, M P Garratt, NZ Debra NZ 1999,لیست The boy who dared,book list The boy who dared,کتاب M P Garratt

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات قرارداد با آدیداس قطعی است/ نمی‌شود تیم‌های ملی «۷ بیجار» بپوشند ، عابدینی

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه استفاده از برند تازه در تیم ملی قطعی هست، گفت: مهدی تاج مخالف ادامه کار با شرکت جیووا است.

قرارداد با آدیداس قطعی است/ نمی‌شود تیم‌های ملی «۷ بیجار» بپوشند ، عابدینی

عابدینی : قرارداد با آدیداس قطعی است/ نمی شود تیم های ملی «۷ بیجار» بپوشند

عبارات مهم : مدیریت

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه استفاده از برند تازه در تیم ملی قطعی هست، گفت: مهدی تاج مخالف ادامه کار با شرکت جیووا است.

امیر عابدینی در گفتگو با مهر، به بحث اسپانسر لباس تیم های ملی پرداخت و تاکید کرد که تصمیم کمیته اقتصادی جهت کار با برند «آدیدادس» در همه رده های سنی و در تمام بخش ها قطعی است نه فقط تیم ملی بزرگسالان. وی همچنین خاطرنشان کرد که قرارداد ۷۰ صفحه ای همکاری با آدیداس را به یک حقوقدان سپرده تا کامل آنرا بررسی کند و قرار است این قرارداد تا ۱۶ اردیبهشت تحویل داده شود.

قرارداد با آدیداس قطعی است/ نمی‌شود تیم‌های ملی «۷ بیجار» بپوشند ، عابدینی

سرپرست کمیته اقتصادی همچنین ارزیابی اش را راجع به اتفاقات اخیر کلوب پرسپولیس و احتمال تغییرات در هیات مدیره این کلوب قبل از انتخابات ریاست جمهوری ارائه داد که مشروح گفتگوی وی در زیر می آید:

* آقای عابدینی! اینکه گفته می شود قرار است فقط با برند آدیداس در تیم ملی بزرگسالان کار کنید و سایر تیم های ملی لباس «جیووا» بپوشند صحت دارد؟

– امیر عابدینی: جیووا از فدراسیون فوتبال شکایتی کرده است و ما باید به این شکایت جواب بدهیم ولی قرار نیست دوباره از لباس آنها استفاده کنیم. مثل این است که یکی به شما خسارت بزند و بعد بگوییم چون خسارت زده، هرچه بگوید گوش می کنیم. من مخالف این حرفها هستم. هرکس در فدراسیون فوتبال می خواهد موافق باشد ولی بنده شدیدا مخالفم. نمی شود با سیاست «یک بام و دو هوا» جلو رفت.

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه استفاده از برند تازه در تیم ملی قطعی هست، گفت: مهدی تاج مخالف ادامه کار با شرکت جیووا است.

* بحث مهم شما در جلسات چه بوده است؟

– بحث ما این بوده که کلیه البسه تمامی تیم های ملی و حتی داوری و توپها هم با یک برند کار کند. نمی شود که در فدراسیون فوتبال از چند برند استفاده کرد و به قولی «۷ بیجار» داشته باشیم.

* در واقع شما پیشنهاد آدیداس را قبول کرده اید؟

– بله؛ پیشنهاد آدیداس بسیار خوب است و اگر خوب نبود قطعا نمی پذیرفتیم.

قرارداد با آدیداس قطعی است/ نمی‌شود تیم‌های ملی «۷ بیجار» بپوشند ، عابدینی

* پروسه امضای قرارداد با آدیداس در چه مرحله ای است؟

– ما قرارداد آدیداس را به آقای بیگلری که یک حقوقدان بین المللی است داده ایم. ایشان نماینده کشور عزیزمان ایران در بسیاری از دادگاه های بزرگ بوده و آدم فرهیخته و باسوادی هست. از ایشان خواهش کردم این قرارداد را بخواند و قرار است تا ۱۶ اردیبهشت به ما تحویل بدهد. امروز هم با ایشان جلسه ای دارم. به محض آماده شدن قرارداد، آنرا پاراف می کنیم و جهت تایید به هیات رئیسه فدراسیون می فرستیم. سپس از نمایندگان آدیداس دعوت می کنیم تا به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیایند و قراداد را امضا کنیم.

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه استفاده از برند تازه در تیم ملی قطعی هست، گفت: مهدی تاج مخالف ادامه کار با شرکت جیووا است.

* آیا کمیته سه نفره پیگیری به شکایت جیووا اقدام خاصی انجام نداده است؟

– قرار بود این کمیته هر مشکلی باشد را حل کند. ما نمی توانیم هم خسارت ببینیم و هم لباسی را بپوشیم که کیفیت ندارد مگر آنکه مهدی تاج مدیر فدراسیون فوتبال دستور بدهد ولی تا جایی که بنده می دانم تاج شدیدا مخالف کار با جیووا است.

* آقای فغان پور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال اعلام کرده جهت جلوگیری از شکایت جیووا، پیشنهادی جهت استفاده تمام تیم های ملی به جز تیم ملی بزرگسالان از پوشاک این برند مطرح شده است هست. در جریان این پیشنهاد هستید؟

قرارداد با آدیداس قطعی است/ نمی‌شود تیم‌های ملی «۷ بیجار» بپوشند ، عابدینی

– شرکت اقتصادی فدراسیون که همه در آن عضو هستند باید این پرسشها را تایید کند و سپس به هیات رئیسه بدهد. همانطور که گفتم ما مخالف این کار هستیم. ما باید این مسئله را با جیووا طور دیگری حل کنیم. تصمیم ما جهت استفاده از آدیداس جهت تمام رده های سنی قطعی است.

* چطور شد که فدراسیون فوتبال به یکباره سراغ آدیداس رفت؟

– در دوره همکاری با جیووا، سرمربی و بازیکنان تیم ملی به همراه مدیر فدراسیون فوتبال اعلام کردند لباسها کیفیت مورد نیاز را ندارد. فدراسیون به این شرکت یک وقت داد تا بتوانیم لباسهایش را در ایتالیا تحویل بگیریم که این کار را نکردند. جیووا قادر نبود لباس با کیفیت به ما بدهد. شرایط طوری بود که بازیکنان لباسهای این شرکت را جهت استفاده «وصله و پینه» می زدند. حتی بعضی از بازیکنان می گفتند آنقدر کیفیت لباس پایین است که خجالت می کشند در مسابقه های متفاوت پیراهن خود را با پیراهن بازیکن تیم حریف عوض کنند.

وقتی این عنوان در فدراسیون مطرح شد، تصویب کردیم که تیم ملی موقتا یک لباس دیگر بپوشد و آن لباس هم آدیداس شد. هنگامی که هم سرمربی و بازیکنان تیم ملی کیفیت این لباسها را تایید کردند، به ما ماموریت داده شد تا با این برند مذاکره کنیم. بنده به آقای ساکت مدیر تیم های ملی گفتم تا فروردین ماه لباس های تیم ملی را تهیه کن؛ از فروردین ماه به بعد دیگر نیازی به خرید لباسها نیست. پروسه امضای قرارداد هم به این علت طولانی شد که ما دقتمان را روی آن زیاد کردیم که این منجر به امضای پروتکل مهم و ۷۰ صفحه ای شد.

* با این حال آیا صحبت همکاری مجدد با جیووا مطرح شده است است؟

– ما سه چهار روز نبودیم و دوباره این مباحث شروع شده است هست. امروز وظیفه کار را روشن می کنم. اگر قرار است یک بخش از فدراسیون فوتبال جیووا بپوشد، تمام بخش ها را بدهند به این شرکت. اگر هم کار ما درست بوده، اجازه بدهند این پروسه کامل شود.

امیر عابدینی مدیرعامل پیشین کلوب پرسپولیس در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر به سئوالاتی راجع به شرایط این کلوب و همچنین احتمال ایجاد تغییرات در هیات مدیره سرخابی ها پاسخ داد.

* ارزیابی شما از اتفاقاتی که در تیم پرسپولیس بعد از قهرمانی افتاد و اعتصاب بازیکنان، چیست؟

– پرسپولیس بعد از ۹ سال یک تیم خوب، جاندار و تاکتیکی بود که فوتبال دلنوازی بازی می کرد. این تیم قهرمان شد. پشت این قهرمانی هم مدیریت، تدبیر، بودجه و صبوری خوابیده بود. به علاوه مدیریت کاربلد و حضور آدم هایی مثل کریم باقری و محمود خوردبین با یک کادر فنی توانمند، باعث شد تا تیم نتیجه خوبی بگیرد. یک اتفاق غیرطبیعی افتاد و جهت نخستین بار این حرف و حدیثها ایجاد شد در حالی که باید به مدیریت کلوب اعتماد کنیم و بگذاریم خودشان این عنوان را جمع کنند.

کام شیرین قهرمانی پرسپولیس با دو اتفاق از درون خود تیم تلخ شد؛ اول بحث جام و هانی نوروزی و سپس هم اعتصاب بازیکنان. آنقدر این اتفاق غیر طبیعی است که آدم فکر می کند از جای دیگری آب می خورد؛ هرچند که شنیدم دیروز بازیکنان هم تمرین کردند و اعتصاب تمام شد.

* به نظر شما مدیریت کلوب این مسئله را خوب مدیریت کرد؟

– طاهری سرپرست کلوب یک حرف منطقی می زند و می گوید نمی توانم به بازیکنان چک بدهم و اگر این چک پاس نشود، بلای بدهکاری سر مدیران بعدی هم می آید. ضمن اینکه هنوز فصل هم تمام نشده تا حساب و کتاب کنند تا ببینند بازیکنان چقدر باید بگیرند.طاهری نشان داده شب و روزش را جهت مدیریت گذاشته و حتی اگر شده است از زیر سنگ پول می آورد. ضمن اینکه از سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان انتظار می رود با هماهنگی کریم باقری و محمود خوردبین این مسئله را جمع و جور کنند و نگذارند به مدیریت و سیستم فشار بیاید.

* گفته می شود مدیریت دو کلوب استقلال و پرسپولیس و اعضای هیات مدیره آنها تغییرات اساسی خواهند داشت.

– در صورتی که آقای روحانی رای بیاورد، عوض کردن در کابینه دولت ایجاد می شود ولی عوض کردن و تحولاد در سطح ورزش نیست و وزارت ورزش ثابت می ماند. مسعود سلطانی فر توانسته پیچ و مهره وزارت ورزش را محکم کند و این وزارت را به جایگاه خودش برساند. با این حساب، وزیر می ماند و جهت همین اگر بخواهند تصمیمی راجع به استقلال و پرسپولیس بگیرند، روی عملکرد افراد و مدیران است نه روی بحث انتخابات.

* گفته می شود آقای داورزنی معاون وزیر ورزش مذاکراتی با علی فتح الله زاده جهت مدیرعاملی استقلال داشته است.

– (با مکث زیاد) به نظرم افتخاری جهت مدیریت استقلال ساخته نشده هست. اگر هم یک مقدار مکث کردم به این خاطر بود که فکر می کنم او در فوتسال زحمت زیادی کشید و برنامه ریزی خوبی انجام داد. با این حال از این مذاکرات جهت استقلال اطلاعی ندارم.

واژه های کلیدی: مدیریت | آدیداس | فوتبال | مدیریت | قرارداد | استفاده | بازیکنان | پرسپولیس


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار